Zakres zadań: Profesjonalna obsługa Pacjentów Apteki Internetowej, Kontakt telefoniczny i mailowy z Pacjentem, Udzielanie informacji i pomocy Pacjentom w zakresie korzystania ze strony internetowej Apteki Gemini i rozwiązywanie zgłaszanych problemów, Przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych, Dbanie o pozytywny wizerunek firmy. Wymagania: Doświadczenie na podobnym stanowisku, Komunikatywna znajomość języka angielskiego, Umiejętność pracy w zespole, Wysoki poziom umiejętności interpersonalnych i organizacyjnych, Znajomość pakietu MS Office, Dyspozycyjność do pracy w systemie zmianowym (6.00-14.00; 12.00-20.00), Odporność na stres. Zapewniamy: Umowę o pracę, Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego, Możliwość rozwoju, Pracę zespołową w miłej atmosferze, Korzystną lokalizację - blisko Centrum Gdańska, Opiekę medyczną w prywatnej przychodni, Zniżki w Aptece Internetowej.
Aplikuj teraz | |
Detale ogłoszenia: | Specjalista ds. Obsługi Klienta |
Sprzedawca: | Gemini Polska Sp. z o.o. |
Rodzaj: | Sprżedam - prywatne |
Województwo | Pomorskie |
Miasto: | Gdańsk |
Kategoria: | PRACA |
To ogłoszenie jest starsze niż 2 miesiące. | |
Edytuj | |
Zgłoś | |
Podziel się: |
Facebook
Twitter
|
Link: |